första inlägget!

Då fick alltså jag jenny äran (kan också varit så att jag var snabbast in på bloggen) att skriva första inlägget! status. Men nu tycker jag brudar att alla kan göra varsitt inlägg om oss själva? så fåra miljoner läsare får lära känna oss? smart va!?
Men jag tänker inte sitta och skriva om mig själv innan jag fått klarttecken från mina polare om att vi ska göra det! Kul inlägg förresten, moget oså! Men snart kommer nog mina söta vänner och skriver något mer seriöst!

Kolla min urcoola signatur (som linda så fint kallade det) som jag gjorde nyss!


Kommentarer
Postat av: Julia

eheheh, nej Jenny jag var snabbast in på bloggen! jag hade bara oturen att föddas med en sådan hjärna som inte förstår sig på hur man ska skriva ett inlägg, därför har inte jag gjort det, så det så! :)

2011-01-13 @ 21:54:15
Postat av: Jenny

och det ska jag tro på juliaaaa?!?!?!??! :o

2011-01-13 @ 22:03:59
Postat av: Julia

Oja, om du ska! x)

2011-01-14 @ 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0