DAG 8: Tre saker man måste ha med sig till Gunnorp

Måste börja med att säga att helgen var hur bra som helst och jag har inte skrattat så mycket på länge! Dessa tjejer är verkligen guldvärda hela högen och jag älskar dom suuuuper mycket!
Skrev inget om mitt rum igår för jag var trött sen fick jag och maja veta att hennes kanin hade varit tvungen att avlivas när vi var borta. Så kvällen igår var inget rolig alls och då får annat gå före bloggen. Men nu är jag tillbaka och ska blogga som ett djur! Haha eller hur tjejer?!

Okej, tre saker man måste ha med sig till gunnorp...
1. Papper, penna och sudd! för att kunna göra dessa välkända tacklappar till sin pålle
2. VATTENFLASKA, för de senaste sommarlägren jag varit på har det varit stekande hett och jag har glömt flaska varje gång, eller jag kanske hade med mig det i somras, minns inte. haha
3. Laddare, till både mobil och kamera, det är inte kul om något laddas ut och att man inte kan ladda det igen, det lovar jag! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0