Dag 8. Tre saker man måste ha med sig till Gunnorp

Då var det min tur att rada upp tre saker då, hm..

1. Ridskor/ridstövlar anser jag är mycket viktigt. Hjälmar kan man ofast låna (jag lånade en under något ridpass när jag inte hittade min egna), men med skor blir det svårare. Först och främst kräver ju samma storlek och sedan att det finns någon som kan låna ut dom, då de flesta kanske bara har ett par med sig. Så ridskor kan ni som ska åka till Gunnorp skriva upp! ;)
2. Eftersom Jenny skrev mobil och kamera laddare kan jag ju inte skriva det, men att ha med sig själva mobilen och kameran är minst lika viktigt. Att ha bilder från Gunnorp är guldvärt att ha med sig hem, så ta gärna med kamera om du har en! :)
3. Sist men inte minst tycker jag att man borde ha med sig (alternativt köpa) morötter till hästarna, för det är dom värda <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0