DAG 8: Tre saker man måste ha med sig till Gunnorp

Återträffen var awesome, jag behöver inte säga mer!

Nu har ju Jenny redan sagt så smarta saker så jag får väl ta några andra! Det är mycket man behöver till Gunnorp men jag väljer 3 saker som kommer upp i mitt huvud :D

1. Bindor/tamponger om det behövs, kan bli GANSKA jobbigt om man glömmer det...
2. Medicin! Jag tar alltid med mig mängder av olika mediciner när jag åker till diverse ställen. För tänk om man får mensvärk och inte har någon ipren, om man får huvudvärk och inte har någon huvudverkstablett, tänk om man blir allergisk och inte har någon allergimedicin, tänk om man blir täppt och inte har någon nässpray, tänk om man får hosta och inte har någon hostmedicin.. Nojig? Kanske. Men jag är ganska sjuk av mig, gillar att planera och ha koll på läget gör jag också!
3. Ridhandskar :) Efter blåsorna på mina fingrar i somras säger jag bara aldrig mer!

Ingen får ta samma 3 saker som nån annan, ny regel by me :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0