DAG 8 : Tre saker man måste ha med sig till Gunnorp

Hej allihopa , jag måste bara berätta att helgen kunde inte ha blivit bättre och den var alldeles för kort!
Men jag har inte haft så kul på länge! Alldeles för underbara tjejor!
Men att komma hem var inte lika roligt .. Fick reda på att min älskade kanin Tova har farit upp till himmeln.. Blev helt chockad och grät mig till söms igår.. Men ska försöka kämpa vidare men ska aldrig glömma min finna lilla filur som i torsdags hoppade omkring mina fötter och hoppade upp och ner från min rygg när jag låg på mage. Men som sedan slutade äta och vi fick reda på att hon haft en parasit i nervsystemet som dom får när dom föds. Men sånt är livet!

TRE SAKER NU DÅ! ( ska försöka skriva lite andra saker än vad dom andra har skrivit! ;)
1. Kläder kan va bra att ha? hah skulle bli lite jobbigt annars ..
2. Kamera är väl ett måste ! Roligt att komma hem utan något roligt att komma ihåg och kolla på.. Naaae
3. Toffsar och hårspännen , så sjukt jobbigt att ha en massor med hår i ansiket när man rider och i stallet och huvudtaget.
Det var väl allt för mig ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0