Dag 7. Mitt rum

Först och främst måste jag få säga att helgen som tillbringats med de allra bästa Gunnorp tjejorna har varit awesooome! :D Vi har gjort en massa skojsiga saker och skrattat så mycket som bara vi kan. Förmodligen kommer bilder upp inom kort, men jag har tyvär inga. Jag har haft superkul och saknar alla nu när dom åkt hem :( <3

Nu till dagens inlägg: mitt rum. Ja, vad kan man säga.. Mitt rum är eller kommer inom en framtid att gå under titeln renovering. Med det här menar jag att vi har börjat lite smått med att rensa ut en del saker för att sedan börja måla/tepetsera om, inhandla en och annan möbel och helt enkelt piffa upp det hela en aning. I nu läget är det däremot en hyfsat stort rum med ljusgröna tapeter. Jag har säng, skrivbord, garderober, soffa, bokhylla och en del andra saker. Vid renoveringen kommer jag nog att vilja ha något sorts tema och matcha t.ex. kuddar och överkast med andra textiler och färger. Det här behöver inte bli särskilt dyrt heller med tanke på att man faktiskt kan köpa tyger och sy ny överdrag till nuvarande kuddar. Men när allt det här ska ske återstår att se, men det ska bli superkul att få piffa upp lite.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0