DAG 4 : Mitt första läger på Gunnorp

HejHej!
Mitt första läger på gonnorp var sommaren 2010.
Då hade jag en underbar liten ponny som heter Quincy , envis men sjukt bra ändå!
Dagen då vi ska visa hur vi rider så red jag Quincy och det gick verkligen skit! Jag sa att jag skulle bli riktigt arg om jag fick honom! Men andra dagen så hade jag Cylwia från en början men fick sedan byta för Nike som hade Quincy då var lite för lång. Då va han underbar! Kanske för att Nike hade ridit innan , haha men aja.
Jag åkte till gunnorp med min kompis Louize och båda var lika spända! Hon hade med sin egen häst sigge.
Men vi fick en massor med nya kompisar och hade jätte roligt lägret igenom! Jag fick ett underbart första läger och jag fick ett bra intryck av gunnorp och det gjorde att jag ville åka dit igen och det gjorde att jag åkte på allahelgona 2010 också , och den är jag sjukt glad över att jag gjorde ! Annars hade jag nog inte suttit här och skrivit idag! :o <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0