Dag 4. Mitt första läger på Gunnorp

Mitt första läger på Gunnorp var år 2006, jag och min syster Inez skulle för första gången åka på ett ridläger där man skulle sova över. Det var nervöst och spännande, men vi hoppades på att det skulle bli kul, och det är klart det blev!
Jag och Inez bodde med två äldre tjejer (tror dom var 14 eller nått,haha) i 4- rummet som har anslutning till 8- mannarummet. Under lägret lärde vi känna massa härliga människor, däribland Slugo som även är en del av "gänget" idag.
Som lägerhäst hade jag c-ponnyn Phaeton, jag var ganska rädd för honom i början av lägret då han var lite sur i boxen. Men att rida var han hur snäll som helst, och det gillade jag. I hopptävlingen vägrade vi ut oss, och nej vad ledsen jag var.. men mer ledsen var jag när det var dags att åka hem. Jag var fast besluten vid att ha Phaeton kommande år och självklart skulle jag åka tillbaka till Gunnorp!
hahah, jag hade ju samma tröja på mig varje dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0