Dag 4. Mitt första läger på Gunnorp

Mitt första Gunnorp läger var 2007. Jag var på 1:a 7-dagars tillsammans med Felicia som också skriver här på bloggen. Det här var inte bara mitt första Gunnorp läger utan mitt allra första ridläger överhuvudtaget och jag tyckte det var fantastiskt! :D Hela lägervistelsen är något som jag aldrig ångar. Jag hade så grymt kul och träffade så dunderfina kompisar. Tyvär har jag inte särsklit bra kontakt med dessa dock :( Hur som helst hade jag Tickelinn, en ganska stor och kraftig skäck. Med tanke på att hon var så stor så gick det väl ganska bra. Jag lärde mig massor och fick göra sådant som jag aldrig tidigare gjort. Hon var väldigt stark och i  boxen var hon kanske inte var den mysigaste, men hon var i alla fall min under dom där sju dagarna. Det var dom där sju dagarna som fick mig att komma tillbaka igen och igen och igen. Det var dom där sju dagarna som gjorde att jag nu vet var man hittar pradiset på jorden, på Gunnorp.  Hemfärden från det lägret var nog också ett utav dom mest tårfyllda,  det var så hemskt att lämna allt och alla. Men nu vet jag efter varje år att jag kommer tillbaka :)

Här får ni min Gunnorplista också:
Sommaren 07 - Tickelinn
Sommaren 08 - Rufus
Sommaren 09 - Salsa
Sommaren 10 - Elliot
Allahelgona 10 - Elliot 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0