Dag 4: Mitt första läger på Gunnorp

Wow, det var ett tag sen alltså :) mitt första läger var sommaren 06, jag var bara elva år gammal :D Jag åkte med två kompisar, en av dem var Elin som är med i gänget nu men som inte skriver på bloggen :) Jag kommer faktiskt inte ihåg mycket av mitt första läger... men ska jag vara ärlig förstår jag inte riktigt varför jag ville åka tillbaka x) Första hästen jag fick rida var Cola och hon var jättetjurig i spiltan :o sen fick jag Baronessa och jaa, det var ganska tårfyllda lektioner... och hopptävlingen sen, vi vägrade ut oss, tjihuuu!! Men jag är så förbannat glad att jag kom tillbaka sen :) Det blir bara bättre och bättre varje år! Nu kan man rutinerna och det är en själv som ger tips och råd till de som är nya :) Ni kan få min Gunnorplista också!

Sommaren 06 - Baronessa
Sommaren 07 - Cola
Sommaren 08 - Rambo/Stilla
Sommaren 09 - Cynd
Allhelgona 09 - Cynd
Sommaren 10 - Cynd
Allhelgona 10 . Cynd
Har tyvärr ingen bild från mitt första läger :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0