DAG 4: Mitt första läger på Gunnorp


Trixon! :)

Åh, det var år 2007 och jag skulle åka med min kusin Linnéa. Vi var verkligen gaaalet taggade, men när vi kom dit först var det en väldigt lång väntan innan det "började". Då blev vi lite skeptiska.. Men somsagt, vi hade vääääldigt fel. Hade en c-ponny vid namn Trixon, en gullig liten skimmel eller flugskimmel, ah världens snällaste iallafall. Detta var ett 8a dagars läger och vi träffade många nya fina kompisar, men ingen av dom som vi träffade då är någon i detta lilla "gäng". Men har fortfarande kontakt med några och det var ett väldigt roligt läger och minns att det regnade på avslutningsdagen! Haha, men det lägret måste har vart bra eftersom jag åkte tillbaka nästa år och bara för det ska ni få min lilla Gunnorp Lista !

Sommaren 2007 - Trixon
Sommaren 2008 - Cylwia
Allhelgona 2008 - Epoza
Sommaren 2009 - Arrac
Allhelgona 2009 - Arrac
Sommaren 2010 - Chila xx
Allhelgona 2010 - Chanel

Där har ni den! :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0