Dag 2 : Något jag saknar

Dag två har nu börjat och jag är först igen (a
Det finns mycket jag saknar , flera kompisar , hästar som dött och som jag inte träffar längre , husdjur som dött m.m.
Men ska jag skriva en av dom så måste jag nog säga Nelly , min älskade lilla hamster.. det kanske låter konstigt men vi var verkligen bästavänner ! Hon var en vit lurvig guldhamster som jag hade i en stor bur uppe på mitt rum. Hon skulle ha blivit två år men fick sedan en tumör i kinden.. åkte till vetrinären men dom skulle inte kunna operera bort den eftersom dom inte ens visste om hon skulle klara av att bli sövd. Så vi tog beslutet att avliva henne.
Men hon var verkligen som en riktig kompis ! Det kändes som hon alltid lyssnade på mig när jag pratade med henne!
Jag älskade henne verkligen! Skulle göra allt för att få tillbaka henne , men kände att det var bättre så hon inte behövde lida. Nelly har fortfarande en stor del av mitt hjärta och det kommer hon ha hela mitt liv.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0