Dag 2, Något jag saknar

Vad jag saknar, oj det finns mycket jag saknar, men gör som felicia, en liten lista på vad jag saknar.

Gunnorp, som dom andra säger, den bästa tiden på året och jag saknar stället, hästarna och folket varje sekund jag inte är där.
Chanel, min lägerhäst jag hade i höstas.. är rädd att jag kanske aldrig få se henne igen då hon bara var inhyrd, men får hoppas att hon hyrs in igen.
Mina fina flickor som jag som tur är får träffa på fredag!
Chippen min hamster som dog 2009 .. rip
Vissa vänner som jag inte träffar så ofta längre
Tandådalen
Havanna
, min gamla sköthäst på ridskolan

osvosv, finns mycket jag saknar! men här har vi några ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0