Dag 2: Något jag saknar

Det finns mycket att sakna, människor som inte finns längre, människor man inte träffar längre, djur, tider in ens liv m.m. Jag tänkte inte skriva så mycket om vad jag saknar, utan göra en liten lista.

Jag saknar min morfar.
Jag saknar min farmor.
Jag saknar när min mormor var så gott som frisk, när man kunde prata med henne och hon kunde berätta saker från när hon var liten.
Jag saknar när vi bodde på söder.
Jag saknar att gå på dagis.
Jag saknar min sköthäst Corall.
Jag saknar getterna Ida och Stina.
Jag saknar att vara liten.
Jag saknar Nancia.
Jag saknar mina finaste tjejor, men vilken tur att jag får träffa de på fredag då! Slänger upp lite bilder på de när jag ändå är i farten :)



På Gunnorp i vintras



Gunnorp i vintras



I Norrköping hos Slugo i somras




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0