Dag 15: Mitt bästa Gunnorp-minne

Wiihuuu! Nu har jag kommit igång på allvar! Redan andra inlägget, på samma dag också *stolt*. Dagens är ju bästa Gunnorp-minnet, men efter alla underbara läger jag har varit på på Gunnorp har jag samlat på mig en hel del minnen:) Jag kan inte välja bara ett minne så jag bryter lite mot rubriken. Jag väljer ett läger istället! Och det blir definitivt Alla Helgona lägret 2009, för att det hände så sjukt mycket kul! Bl.a. kom vi på lite roliga namn åt hästarna, vi hade ovanliga konversationer under stalltjänsten och så fick vi även två nya vänner... Två små kaniner, som jag vet att Linda blev väldigt kär i x) Nejmen det lägret har gett mig minnen för livet, jag tackar alla för det:D 

Kaninerna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0