Dag 15: Mitt bästa gunnorp-minne

Hej igen :)
Håller på för fullt att kolla upp boende i göteborg, får se hur det blir nu, hoppas allt löser sig och att bitarna faller på plats :D Håkan in my heart!
Till ämnet, jag har sett att de flesta har valt ett helt läger, och jag tänkte vara lite annorlunda och välja en specifik stund från i höstas :) Det finns så himla mycket andra underbara minnen men detta var det första jag kom att tänka på :)
När vi red ut på allhelgona så kom vi till en liten mysig "grusväg" med fält på båda sidorna, och självklart var det dags för galopp. Jag tänkte oh shit, jag kommer ju flyga av! Men cynd var en pärla, han bockade en gång i början tror jag, sen satte han fart och herregud vad han sprang! Jag hörde ingenting stod bara där och kände min underbara häst springa för allt vad han var värd :) Jag ville aldrig att det skulle ta slut! När det väl gjorde det visade att vi hade faktiskt sprungit ifrån Tickelinn (duktig Cynd :)) och att julia hade ramlat av i vattnet x) inte så trevligt kanske ^^ Men det var iaf ett av tusentals gunnorp-minnen :)
Hade inte riktigt en bild på just det minnet, men här är iaf Cynd när det är lite fart i honom :)
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0