Dag 15. Mitt bästa Gunnorp-minne

Först och främst måste jag bara få sätta en glad smiley på att Slugo har skaffat både Facebook och börjat skriva här på bloggen, det gillas starkt! :D

Men så var turen kommen till mig att berätta om mitt bästa Gunnorp-minne då.. Hm, det är svårt att välja ut bara ett då listan på alternativ kan göras lång :) Men jag gör som Slugo och väljer två läger, mitt allra första och mitt första med dom här brudarna här på bloggen. Jag valde mitt första av den anledningen att det var då jag fick komma till Gunnorp för första gången och det är något jag varken ångrar eller glömmer. Jag hade så underbart kul det lägret och lärde känna så mycket fint folk, sedan hade man ju fina Tickelinn också! När det sedan var dax att åka hem grät jag som bara den, jag ville inte lämna allt och alla. Jag visste ju inte säkert om jag skulle komma tillbaka nästa år igen, men nu vet jag ju att jag gör det :D Ett toppen, toppen, toppen läger alltså! :D Det andra lägret då jag möte tjejorna här på bloggen var också ett fantastiskt läger, just av den anledningen att jag fick lära känna dessa underbara vänner. Jag kände bara Felicia och Nike sedan innan men vi lärde snabbt känna varandra allihop och snart satt vi intryckta i Jennys och Slugos lilla två-manna rum och snackade och skarttade om allt möjligt, hahah :) Ett awesooome läger! :D 

För tillfället ska jag försöka dränka min redan trötta hjärna med lite skolarbete, får väl se hur det går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0