Dag 15 : Mitt bästa Gunnorp-minne

Hejhej IGEN!
Jag har ju faktiskt bara varit på två läger och båda har varit underbara och har haffat åt mig MASSOR med minnen!
Helt sjukt svårt att välja mellan dom faktsikt så jag kan säga lite olika ? om det är okej? ;)
I sommras fick jag massor med nya helt underbara kompisar! Jag och Louize hade jätte roligt och vårat bondesätt att dricka cola :D haha ingen fattar men aja.. haha och alla sena nätter som vi bara satt & snacka med massor roliga tjejor in vårt lilla rum! Saknar det alldeles för mycket!
Men jag har ju faktiskt varit på två läger och allahelgona va helt sjukt galet roligt! Då bodde jag med dessa fina tjejor! Våra kvällar med te , godis massa läsk m.m , våra underbara uteritter med massor galopp och en hel del bockande och ofrivillga avsittningar.. hahaha!
Det går verkligen inte att välja mellan alla minnen ♥
Men hoppas det duger med detta !? :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0