DAG 15: Mitt bästa gunnorp-minne

Åh, jag har så många fina gunnorp minnen.. svårt att välja ut ett. Men jag tar bara något då av alla fina!

Mitt första läger med ARRAC, åh jag hade gått och velat ha honom flera läger innan, men det var alltid någon annan som hade haft honom förrut som ville ha honom. Men sommaren 2009 ville jag först ha Epoza, men det var en till som ville ha henne, så jag tänkte att "nä nu ska jag testa arrac". Sagt och gjort, jag behövde inte byta en endaste gång på provridningen och gud vad jag tyckte om honom. Han kommer alltid vara den bästa gunnorp-ponnyn i mina ögon! Hade honom på allhelgona samma år (2009) och skulle fått han i somras om jag hade vart lite kortare, de andra på lägret vart större och nån annan kunde haft chila. Haha, men han är bäst!
Detta lägret träffade jag också sarah, nike, julia och felicia! :D Linda, Elin och Slugo kände jag sen läger innan och ja, Maja är ju min syster. Haha, men detta lägret var verkligen hur bra som helst! Som alla andra läger på världens bästa ställe, GUNNORP






jag älskar dig min fina arrac, hundra gånger till pluto och tillbaka igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0