Dag 14 : Något jag vill ha

Hej alla gullungar där ute , hoppas ni har det bra!? det har jag iaf just nu (a' haha , jag har ganska tråkigt just nu faktiskt..
Men nu ska jag skriva om dagens inlägg..
Det finns mycket jag vill ha så kan skriva en liten lista ! Ska försöka att inte skriva så mycket!
  • Nu när jag har kommit över Tova en del så har jag faktiskt kollat på en del kaniner. Har hittat massor med söta och det ska nog bli en om någon eller några veckor.
  • Jag vill ha vår så man kan rida normalt igen. Nu är det halt , hård snö och alldeles för kallt tycker jag..
  • Jag vill ha sommar så vi kan åka till gunnorp och ha det bäst!
  • En häst såklart , det är väl det alla hästtjejor drömmer om?
Tror det räcker där , pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0