Dag 13. Det värsta som finns i hela världen

Hejhej :) Nu är jag hemma efter en dag i stallet, men inte där jag är i vanliga fall, utan i ett litet privatstall. Jag var där och provred lite, vem vet kanske blir medryttare en vacker dag :) Hur som helst gick väl själva ridningen si sådär, fort gick det i alla fall hahah. Nog snackat om detta och nu till dagens inlägg:

Det finns så otroligt mycket som man inte vill ska hända eller ska ha hänt och att välja ut det värsta är svårt. Tycker de som nämnts tidigare är såndant som jag också skulle säga. Men som sagt är väl förlusten av någon väldigt hemskt, kanske ett djur, en släkting eller någon annan man tycker om/känner. Usch, det är så hemskt och man bara gråter och gråter och allt känns yber sorligt :( Det är som om något går sönder, en pusselbit fattas för att man ska kunna bli hel igen. Nej, nu känner jag att jag slingarar in på något annat och snackar fina ord, heheh.

Nej, nu ska jag (to det eller ej) försöka knåpa ihop en liten början till min engelska uppsats till på måndag. Har inte skrivit ett endaste ord vilket betyder att jag faktiskt får lov att offra lite av min lördagskväll åt den :( Hoppas ni får det mycket roligare än vad jag kommer att få med mitt kära Word dokument :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0