Dag 13 : Det värsta som finns i hela världen

Hejhej!
Jenny har skrivit så bra saker nu och jag tycker typ precis likadant.. men jag skriver en lista iaf
  • När något nära och älskad person elr ett djur dör , finns nog inget värre
  • När man märker att man har förstört något och det inte går att ändra , något riktigt stort.
  • Jag hatar när man gör en sak som man aldrig kommer att göra igen.. när man ska ta farväl av något
  • Att åka hem från gunnorp såklart.
  • Veta att en någon i ens närhet mår väldigt dåligt men det går inte att göra något.
  • Att må dåligt själv och inte ha någon att prata med. Fast jag har ju faktiskt några sjukt underbara vänner som finns där när jag behöver. Det känns sjukt bra!
  • När man känner sig nedtryckt men man vågar inte riktigt säga till.
Ja , det finns massor.. men känner att det blir snart lite för mycket ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0