Dag 11. Min förebild

Har inte varit så där extremt bra på att updatera på sistone, men men.. Nu sitter jag i alla fall här efter en dag bestående av skola och stallet, där vi hade teori. Skönt att det är fredag imorgon för då har jag nämligen studiedag, wohooo! :D Så då har jag ju massor av tid att ta igen all den update som jag har missat x) Annars mår jag väl ganska bra om man bortser från min förkyldning och saknad efter världens mest underbaraste tjejor! <3

Nej, nu till dagens ämne: "Min förebild". Vet inte om jag har någon speciell förebild så där, brukar väl inte riktigt tänka på det.. Men jag tyckte att Jenny hade ett toppensvar på den här frågan nämligen Gisela eller Dodde som hon också kallas :D Gisela är en såndan underbar, omtänksam och glad människa! Hon är jämt vänlig och man blir glad av att vara med henne. Hon kan grymt mycket är hur bra som helst på att lära ut. Hon känner sina hästar och ryttare otroligt bra och ger en massa bra tips och råd. Hon är en sådan ridlärare som alla borde ha! Självklart är hon hur bra som helst utanför ridningen också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0