Dag 10: Vad som får mig att börja gråta

Jag är en sån människa som har tränat in att inte gråta, jag tror att vi är en del på denna lilla jord. Så nuförtiden har jag ganska svårt att gråta när jag inte är ensam, men jag försöker, för min åsikt är att man ska gråta när man är ledsen! Men annars finns det en del saker jag gråter av, gör en liten lista (som vanligt) :D

Jag gråter när något hemskt har hänt.
När det är dags att åka hem från Gunnorp, kan även vara kvällen innan.
Ibland när andra gråter så gråter jag också.
Det händer att jag gråter i skolan, det kan vara i princip om vad som helst.
Ibland gråter jag bara hemma utan anledning, men inte så ofta längre.
En sorglig film eller bok. Jag kan typ få hysteriska gråtattacker, som när jag kollade på Marley and me och min lillasyster bara satt och skrattade åt mig!

Bye bithes, som Olga Isabelle skulle sagt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0