Dag 1: Min(a) favorithäst(ar)

Jaa, jag har så många favorithästar men en är lite mer speciell än dom andra! Gunnorps Nancia kommer alltid att ha en egen plats i mitt hjärta, hon är så speciell, eller knäpp som vissa kanske skulle kalla henne. Ibland hugger hon efter mig och sparkas så hårt hon kan. Ibland är hon min bästa vän. Hon kräver tid, förståelse och tolerans. Man kan inte bara gå in i boxen och tro att man man borsta av lite snabbt och sen lägga på sadeln, ibland är det förstås så men oftast inte. Ibland kan det ta en halvtimme innan man ens får röra henne med borsten. Men det går bättre och bättre och till slut litar hon på en, även fast det kan vända på bara ett par timmar. Så som ni förstår är hon lite speciell, men det är på sätt och vis därför jag tycker så mycket om henne!



Hon är fin min häst! <3



Men ibland slänger hon av mig...



observera att jag äntligen har fått en superfin signatur, tack Nike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0