Dag 1 : Min(a) favorithäst(ar)

Som jag skrev i tidigare inlägg så är jag medryttare på en häst som heter Kask, han är också självklart min favorithäst.
Han är en brun varmblods valack som snart är 23 år, när vi rider pass sysslar vi främst med dressyr eftersom att det är det han är bäst på, annars rider vi också ut mycket.
Jag har varit medryttare på honom i 3 1/2 år och vi har många härliga minnen tillsammans. Jag litar på honom till nästan 100% och jag vet att han aldrig skulle göra något dumt. Han är typ världens snällaste!
I stallet är han hur snäll som helst, men alltid sugen på morötter, haha.

Kommentarer
Postat av: Julia

Aw, vad fin han är :) <3

2011-01-19 @ 07:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0