bättre sent än aldrig

Vare sig jag har en signatur eller inte så anser jag att det nu är dax för mig att skriva mitt första inlägg. Faktiskt mitt livs första inlägg i blogg värden (kan vara värt att fira!). Nu till en liten presentation av mig själv:
Jag heter Julia och bor i Skarpnäck i Stockholm. Jag är 15, snart 16 år gammal och till hösten börjar jag gymnasiet. När jag inte är i skolan eller pluggar ägnar jag min tid åt att vara i stallet, hänga med kompisar, träna cirkus, sitta och glo framför datorn eller TV:n m.m.
Jag rider bara en gång i veckan men brukar förska vara i stallet tre dagar, då jag sköter om min sköt häst Liquorice. Liquorice är en supermysig och nyfiken unghäst som jag har skött om sedan i höstas. Har tyvär ingen bild på honom alls, så det får bli någon gång i framtiden :(

Nej, nu ska jag lämna plats till mina fina kompisar och deras fantastiska framtida blogginlägg :)

//Julia (eheh, håller ni inte med om att min signatur är så extremt mycket snyggare än de andras?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0