30 dagars lista

DAG 1: Min(a) favorithäst(ar)
DAG 2: Något jag saknar
DAG 3: Bästa sommarbild och vinterbild
DAG 4: Mitt första läger på Gunnorp 
DAG 5: Snyggaste kändisen
DAG 6: Roligaste youtubeklipp
DAG 7: Mitt rum
DAG 8: Tre saker man måste ha med sig till Gunnorp
DAG 9: Mest failade ridbild
DAG 10: Vad som får mig att börja gråta
DAG 11: Min förebild
DAG 12:Favoritgruppbild med tjejorna
DAG 13: Det värsta som finns i hela världen
DAG 14: Något jag vill ha
DAG 15: Mitt bästa gunnorp-minne
DAG 16: Drömyrke
DAG 17: Hästmål i livet
DAG 18: Roligaste Gunnorp-bild
DAG 19: Favoritlåt+youtubelänk
DAG 20: Mina dåliga/bra sidor 
DAG 21: Hur jag började rida
DAG 22: Bästa youtubehästklipp
DAG 23: Vad vi tycker om varandra
DAG 24: Dagens outfit 
DAG 25: Något jag önskar att jag slapp göra
DAG 26: Min hoppsits
DAG 27: Bästa Gunnorpklipp 
DAG 28: Jag som liten
DAG 29: Värsta ofrivilliga avsittningen
DAG 30: Bästa Andreas Weise-klipp/bild

Kommentarer
Postat av: Felicia

Så rolig lista, ser fram emot att se era svar :) <3

2011-01-17 @ 16:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0