Vårkläder

Missförstå mig inte nu, jag älskar vintern! Men inte ur klädysynpunkt, då vill jag ha vår, helst NU. Medan snöflingorna yr utanför fönstret kan man ju iallafall drömma sig bort lite. Vårsol, fågelkvitter, blommor, torra vägar och helg med underbaraste tjejorna i Göteborg. Håkan Hellström ♥ Okej, nu börjar det gå mot sommar här, men inte fel med det heller! Sidor jag dreglar över just nu är Nastygal.com och Modcloth.com, helt underbara och jag vill ha i princip allt! Tänke visa er det jag fastnade för från modcloth, så ni också kan bli sugna på varmare väder :)

Wrapped Candy DressStarboard Style ShortsRue de Rosiers DressRosette-à-Porter DressPouts Aplenty DressO-Live and Well DressLittle Lovin' ShortsGood Luck ShortsFlashes of Style DressBloom Moon DressBloom and Dot DressBathing Beauty One Piece in Black


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0