10 sanningar om MAJA

  1. När jag var mindre var jag världens blygaste& räddaste lilla flicka , så fort någon sa till mig elr om jag skulle säga något inför  så började jag gråta.. hah
  2. Jag har vääldigt lätt för att bli röd i ansiktet , även när jag inte skäms så kan jag bli röd..
  3. Att jag älskar att få prata ut med någon kompis som man verkligen litar på.
  4. Det värsta som finns är djurplågeri & mobbning.
  5. Jag tycker det är sjukt tufft att våga vara sig själv.
  6. Jag skiter i vad andra tycker om mig.
  7. Jag har aaaldrig färgat mitt hår!
  8. Jag har ganska konstig humor.
  9. Jag blir lätt irriterad
  10. Men oftast är jag glad & sprallig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0