Todaay...


Tjenixen alla läsare!:) Min dag har varit helt okej:) Min käre pojkvän sov här och i förmiddags åkte han, jag och resten av familjen och spelade minigolf! Dock är jag typ världens sämsta förlorare så om det gick dåligt fuskade jag lite, men sscchh! Det är en hemlis;) Efter golfen spelade vi lite fiskespel här hemma och sedan bar det av till stallet, ja efter att vi skjutsat hem Christopher. Selma var jätteduktig på alla sätt och vis! Vi tog en tur på fältet idag, och hon skötte sig exemplariskt!:) Jättemjuk och härlig, och håll i er; KONTROLLERBAR!:D<33 Jaa... det var min dag, nu sitter jag här och ska nog ta mig något att äta och sedan läsa den braiga boken jag nördar!
Chiao;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0