Stockholmsveckan

Nu har äntligen vi Stockholmare sportlov! Ska dock inte till fjällen utan stanna hemma :) Det blir mycket kompisar, mycket stall och förhoppningsvis en del stan, både nytt och second hand är jag sugen på. Invigde lovet med att åka till stallet, vilken överraskning va? Jag hade iallafall gulliga Lucky och jag har verkligen hittat knapparna på honom nu, hur fin som helst! Tänkte lägga upp min plan över lovet, mest för min egen skull, hehe.

Lördag: Stallet, rida. Filmkväll med fina människor.
Söndag: Vet inte riktigt, men kl 17:00 sänder SVT från Göteborg Horseshow, ska definitivt sitta nerkrupen i soffan vid den tiden!
Måndag: Vem vet vad som kan hända en dag som denna?
Tisdag: Finaste Johannas födelsedag! Måste göra en sak på morgonen och efter det ska jag iväg till stallet på klubbhoppning. Efter det har jag inga planer än så länge.
Onsdag: Bästa Nike fyller år! Vet inte vad vi ska hitta på men nåt blir det :)
Torsdag: Ska till stallet på eftermiddan och rida istället för Julia, roligt roligt.
Fredag: Ska vara med på hyra-häst-för-en-dag i stallet, kommer hem vid 3-tiden.
Lördag: Stallet + rida.
Söndag: Inte en enda plan!

Där ser ni, mucho stall! Ska klämma in stan nån dag också, är riktigt pepp på att shoppa fina kläder :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0