stallet

Hemma från stallet nu, spisan hade pissat ner hela sin box så tog runt en timme att mocka. Sen skulle maja få rida henne lite också, så jag nöjde mig med att trava och skritta av min pärla. Hon är så jävla tagg nu med, så fick skritta av rätt länge innan hon slappna av, cp häst! ♥
Här får ni lite bilder som maja fotade ute i hagen medans jag mockade, med mitt nya älskade objektiv, kalasbra

sune

jabis


världens finaste

sven

zorba

mirexo

mina två pärlor, sölve & spisan

min fina, denna bild tog faktiskt jag!

jag och bus skrittar av

Så, maja skulle lägga upp sina ridbilder senare, men hoppas det duger för en stund iallafall

Kommentarer
Postat av: Julia

Wow, vilka snygga bilder! :)

2011-02-23 @ 22:14:29
Postat av: Jenny

Haha, det får vi tacka maja och mitt braiga objektiv för! :D

2011-02-24 @ 10:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0