sportlov!

Åh, äntligen sportlov! Behöver verkligen vila upp mig från skolan som iprincip tar knäcken på en. Fast hur mycket vila det egentligen blir får jag väl se då jag ska upp till fjällen och åka längdskidor (något som alla verkar tycka är så tråkigt, hahah) och där kan det bli en del tidiga morgonar.. Hur som helst ska det bli super kul och vi åker imorgon :) Annars har dagen bestått av bl.a. ett matteprov, som jag hoppas gick helt okej och en svenska lektion där jag och min kompis nästan ramlade av stolarna av skratt. Hahah, nä inte riktigt, men vi satt i alla fall där och skrattade åt ingenting utan att kunna sluta, medans övriga i klassen fattade lika lite som vi gjorde av vad det egentligen var vi skrattade åt. Hoppas jag inte gör er allt förvirrade nu med min soppa av ord, heheh.

Lägger upp lite bilder från tidigare år då vi varit i Grövelsjön:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0