Saknade te havs

Tjolahopp!
Ligger i soffan o dunkar Håkan på högstavolym! haha
Men han är den ända som gör mig glad just nu..
Det är fredag och jag ligger hemma because I'm ill ! BOOOOORING
Men när jag somnade om imorse så drömde jag om spöken o grejjor och blev skiträdd? :p haha låter sjukt men jag har fortfarande den där spökkänslan i mig , och eftersom jag dörmde om mitt egna hus o grejjor så blev det bara värre ! haha oj va barnslig jag är men jag har typ alltid vart såhär.
Men jag ser fram emot dagens inlägg , men det ska bli sjukt pinsamt att visa min hoppsits som jag hade den förut..!
Men hoppas ni har det bättre än vad jag har och hitta på något riktigt skojj ikväll! (:





Kommentarer
Postat av: Felicia

Håkan är också den enda som gjort mig glad dem senaste dagarna! ;)<3

2011-02-11 @ 21:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0