saknade ponnysar

Åh, hittade några bilder på mina favoritponnysar på ridskolan jag red på förrut, inser nu hur mycket jag faktiskt saknar dom. Ingen super kvalitee på bilderna då några är tagna från filmer och andra allmänt dåliga, men ändå :)

havanna ♥ skötte henne i ca 2 år och världens speciellaste lilla ponny, men så otroligt underbar.


från km 2008 tror jag, som vi förövrigt failade på. haha, men vi va lika glada för det. bästaponny ♥

jag älskar dig fortfarande exakt lika mycket som förrut, min fina öknehults havanna ♥

Mattie ♥
en pigg tinkerponny sektion c som jag red mycket i ungefär 2 - 3 år, galet rolig häst att rida och tävlade honom en gång med och kom 1 eller 2 placeringar utanför placering. En av dom roligaste hästarna att rida när man hittat knapparna på honom!





nej tusan vad jag saknar mina stjärnor, ånestads finaste, utan tvekan!

Blev ett litet nostalgi inlägg, men lite variering gör väll ingenting? :)
ha det fint





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0