Ramlar

Det finns en gata där alla kan mitt namn
Jag ramlar dåliga gatan fram
Jag var full o jag va dum o jag ramla på allt
O jag föll för nån på en fest nånstans
O det skulle ju va DANS DANS DANS



Jadu , såg att jenny hade skrivit att vi skulle gå o köpa godis men det slutade med att jag stannade hemma.
haha , tjafffffs :p sånt händer ju ibland.
Ångrar mig lite kanske , men hoppas dom köper nått till mig iaf .. skulle chansa på att det inte skulle hända.
Men nu har majsan ( min katt ) hittat något i fönstret ! måste få ner henne innan hon river NER ALLA MINA GREJJOR! ;o
sådäääär .. fick lite smått panik :p
haha men ikväll ska mamma& pappa ha vinprovning här så får väl se vad man hittar på :)
Kissemissebus !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0