Pulka i snön!

Haha inte för att min rubrik är uppenbar nejnej, för man brukar ju inte åka pulka i snö utan på en grusväg eller hur? x) Nej men störtskönt med loov! Idag har jag haft fullt upp, fast att jag inte hade något planerat från början ;) Började med att hänga med till loppis och handlade sedan lite, bl.a. hästmat och blindbrodd. Sedan blev det mat och sen dagens höjdpunkt; SELMA!:D Började med att hon inte ville komma in, hon ville stå och sola i hagen:) Hämtade henne och pysslade om henne, sedan gjordes hon iordning för tolkning! Håller på och vänjer henne lite vid det, så blev bara skritt och trav men ändå skitkul!:D Duktig pållehäst!!! Så kommer lite bilder nu, sprang även lite med henne för att få fina bilder, dock blev det inte riktigt så bra... Hon var knäpp i skallen och skulle springa som hon ville, och med huvudet så hon kunde knocka mig xD Söt är hon iallafall^^, Nej, nu kommer bilderna!:)



Så kan det gå om man inte kan styra pulkan... i skritt xD

Knäpphäst<33:)

Notera att vi gör samma rörelse samtidigt.:)

Denna bilden, på denna söta häst, ur en, inte så lika söt vinkel, får avsluta det hela för dagen:) Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Julia

Aww, så söta så :) naaajs med pulkaåkning också! :D

2011-02-20 @ 20:56:27
Postat av: Julia

Åh, gillar nosluddet! :)

2011-02-21 @ 19:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0