onsdag morgon


fint från we<3it, åh jag är astaggad på att gå ut och fota med mitt nya objektiv, men har nada inspiration.. jag vill ha bort snön och fota vår bilder..

godmorgongodmorgon
Vaknade för en stund sen och sitter och dricker te nu. Ska snart ut till stallet och rida min fina spisan, sen ska jag nog ta det lugnt ikväll för jag har huvudvärk. Vet inte riktigt vad jag hittar på med spisan idag, äe det blir nog att rida i hagen, vi ska få upp den där jedra konditionen, efter idag har hon ridits 3 dagar i rad, vilket blir bra då hon inte kommer ridas lika mycket till helgen då bara sofia har henne. Jag ska ju till göteborg horse show, så jävla kul! Åh, jag längtar. Men nu ska jag sluta sluddra, vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0