Min Måndag

Måndagar är alltid lika jobbiga.. spec när man har haft en helt galen underbar helg!
Så ska man plötsligt till skolan med massor jobbjobb& ännu mer jobb! bajstråkigt.
Men dt roligaste i skolan är att man har nästan hälften av sina kompisar där! haha okej.. kanske inte hälften men aja ;) Dom har man ju alltid lika roligt med !
Och vet ni vaaaa? Jag var duktig o tog med mig min lilla kamera till skolan (a'' haha så här kommer lite halv galna bilder!
jag& elin på toan .. haha ;)
haha amanda :)
en liten gullig bild på mig ;) haha elr inte..
Men nu ska jag gräva ner mina ögon i mina älskade engelskaböcker!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

söta bilder :)

2011-02-07 @ 18:06:49
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0