måndag

Tjenare alla bloggläsare, sorry för min och mina vänners kassa update, men jag har inte haft tid idag. ni stockholmare som har lov nu får skärpa er! Men var tillbaka i skolan idag efter en veckas sportlov, var inte helt fit for fight kan jag säga, segt som attan. Men kul att träffa klassen igen dock. Efter skolan skyndade jag och maja oss iväg till stallet, mockade och fixade mat i ilfart, ut och hämta hästisarna och sist men inte minst rida. Testade mina nya stövlar, grymt sköna och gav en mycket stadigare skänkel! Annars var spisan övertaggad, för en gångskull red vi ner i nederdelen av hagen och över några bommar. Vilket hon tyckte var lite för kul och stog och småstudsa framför en liggande bom, pucko häst. Haha, men hon lugnade sig och var riktigt fin i traven stundtals!  Nu på kvällen har jag pluggat och kollat ponnyakuten! Resten av ghs bilderna kommer en annan dag när jag hinner. Men dom kommer, promise!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0