Jag fuskar liite ;)

Sorry att jag dissat bloggen några dagar nu... Hoppas ni inte saknat mig för mycket;) Jag tänkte iallafall fuska lite och skriva gårdagens rubrik idag, bara för att det känns lite som ett måste och en kul grej:D Så här kommer mina "titlar" på mina tjejor!:)

Jenny- Tjejornas Roligaste miner!
Sarah- Tjejornas Bortglömda
Felicia- Tjejornas övervakare och beskyddare
Linda- Tjejornas Lärare... I allt ;)
Julia- Tjejornas Mest rädda
Elin Blå- Tjejornas Mest fnittriga
Nike- Tjejornas Slöhög
Maja- Tjejornas Haka med eget liv... o.O

Jo, alltså... Tro som ni vill men jag älskar dessa flickor trots att de är som de är... xD Skoja bara! Älskar er såklart, det skoja jag inte om, det är 99% sanning... *Visslar oskyldigt* ;)
Får duga för mig för tillfället, Hasta la pasta! ;)

Alla utom Maja är med på bilden! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0