I'm back! Again...

Jag är sinnessjukt ledsen över att jag bloggar så lite men har så sjukt mycket för mig! Skolan har långa dagar med mycket läxor och prov, sedan har jag ju lilla söta Selma varje dag med. Men jag bloggar lite då och då, ni får tyvärr nöja er med det:/

Nu är det så att jag väldigt gärna vill lägga upp en bild och en historia på min värsta ofrivilliga avsittning!

Vi var och tvälade i oktober 2010, och Selma hade inte kännts så fin på jättelänge! Allt gick bra fram till sista hindret... Strax innan hindret snubblar Selma, sadelgjorden går av, jag och sadeln flyger fram, jag landar på vänstra delen av ansiktet och Selma landar på vänstra delen av min överkropp. Där ligger hon kvar på mig för att inte trampa på mig då hon inte visste hur hon skulle ta sig upp och undvika det. Folk kom och fick upp henne. Det första jag fråga var såklart "Hur är det med Selma?" Allt var bra med henne, tack alla andar för det! Dock såg jag lite värre ut... Hade ont i nacken, en blåklocka, vänstra delen av ansiktet enormt svullet. Var bara att få på sig halskrage, upp på en bår och åka ambulans. På sjukhuset blev jag runt-körd till olika röntgen avdelningar, men som tur var hade "bara" musklerna tagit smällen. Så det hela slutade ju bra. Tur i oturen!

Bilden tagen ifrån filmen från tävlingen, jag och Selma på väg ner...

Puss ifrån mig tillsvidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0