I'm back again!!

Hej allihopa, förlåt för min sugiga uppdatering på bloggen!!! Jag har haft sportlov den här veckan och jag åkte till England i söndags wihuuuu, kom tillbaka i fredags :) Jag och Ville var och hälsade på min bror, vi hade det stört najs, jag shoppade lite (tre par skor, ni ska nog få se bild på dem senare ;)) och vi åt massa pizza, kollade på film, spelade tvspel, spelade biljard och strosade runt på de engelska gatorna. röjde stan! nästan...
Igår hade jag också ganska fullt upp, lagade tre rätters när min ANDRA bror kom och hälsade på :) musmsigt som satan blev det! Toast med räkor och avokado, basilika och mozzarellafylda kycklingfiléer och till efterrätt en limecheesecake med jordgubbstobbing :) Jag är kunglig i köket ;) eller kanske inte...
Vi fick uppleva det typiskt engelska vädret! Jag kan ju försvara det med att säga att det var väldigt mycket varmare där!
Wok åt vi, det var så stöööört starkt!! Gillar att man kan se den fruktansvärda röra vi ställde till med i bakgrunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0