Hoowdiie!

Japp, då var jag här igen då! :) Två dagar i rad, rekord, or what?!;) Måste tyvärr börja med att gör er besvikna, jag har inga klipp till dagens kategori, då min data med alla bilder på kraschat och jag har inte klippen i min externa heller :'( Men jag kan berätta vad jag ska göra för skoj idag?!:D

För tillfället är jag hundvakt, och ska värma ungspannkaka till lunch sen, MUMS!:D Vid 14.00 är det stallmöte så ska väl se till att vara där tills dess iallafall. Sen blir det pyssel och gos med pluttpållehäst Selmutt-Lillplutt!:) Och efter det ska jag ta in alla andras hästar...O.o

Nej nu ska jag väl försöka orka öppna upp matteboken... Vilket är det svåraste. Att räkna sen är lugnt men just att öppna boken liksom... På en LÖRDAG! :/ Aja, har man inget bättre för sig så bör man i och för sig skaffa sig det, men jag är för lat för det med;)

Bara för att han är så söt lägger jag upp en bild på min knäppa hund, Nemo:)
 

Han är bollfixerad...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0