hoho

HÄR hittar ni ett litet bildspel med bilder från provapå lägret jag var på på vreta. Fanns inga bilder då jag hoppade nova som jag gärna velat se. Men ska se om man kan få tag på dom på nått annat sätt :))
Förresten är det dit jag sökt som första val, alltså nv med inriktning häst - ridning. Hoppas bara att jag kommer in nu med, haha.
Idag ska jag in till stan med familjen, sen har jag inget planerat, får se om jag hittar på något.
ha det bra

Justja, kanske ska skriva mina andra val, som andra val blev det Sam med inriktning medier och kommunikation på klara, som tredje Estet-media på mtu och som fjärde estet-media på john bauer. :) Men första alltså vreta :)


Kommentarer
Postat av: william

fin blogg ni har:D

2011-02-19 @ 11:15:55
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Lucas

Trevlig blogg du! :P Allt bra?

2011-02-19 @ 11:48:21
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0