helg i rättan tid

Puh! Ännu en skolvecka avklarad, känns skönt :) Lång dag idag, med spex foto och allt (jag vet min skola är segast var det gäller det mesta och där räknas även fotografering in). Vi hade tema Hollywood vs Bollywood och kul var det! :) Annars har veckan varit som dom flesta andra förutom den lilla nervositet kring de nationella proven i svenska som har kommit krypande, heheh. Får förska läsa på mina anteckningar över helgen en anning. Igår var det ridning för min del  och jag hade Winden :) Vi jobbade en del på små volterna och med ställningen. Till en början gick det inte alls särskilt bra, men framåt slutet blev jag mer nöjd.
Nej, nu ska jag vara en duktig chey och städa mitt rum så här på kvällskvisten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0