HALLOJSAN!

Jag måste börja med att skriva grattis i efterskott Chenny:D<33 Hoppas du hade en trevlig födelsedag^^,
Jag har lite att skriva om faktiskt... Igår red jag ut på mitt busfrö till häst (ser spöken överallt oc helt plötsligt). Red med min kompis och hennes medryttarhäst. Selma och jag skulle galoppera på ett fält medan min kompis skrittade den biten genom skogen. Vad tror ni in händer? Selma slår på en tvärnit och jag flyger framåt, börjar räta upp mig och då börjar hon gå åt sidan, så jag föll av sakta men säkert, måste sett asfult ut xD Jag började asgarva och Selma var helt chockad x) Aja, upp igen och då blev det full rulle på henne, tills hon börjar hoppa i sidleds, i galoppen för ingenting för att sedan sparka back-ut och hoppa in dit min kompis stod och väntade xD Lilla busan:)<33

Idag hade jag hästarna på morgonen, så passade på att rida Selma på en gång. Red lite barbacka idag och hon var lite stel och ofokuserad men duktig ändå:D Förresten måste jag bara säga att hon börjar bli jätteduktig på att stå lös i gången nu:D *Stolt* Och så var hon jätte pussglad idag, skulle bara pussas massa hela tiden:) Just nu går och solar sig alldeles naken (inget täcke) i hagen med kompisarna, själv väntar man på maaaaaat ;)

Hejs svejs sålängeee!^^,

Bild från förra vintern;)

Ledsen min fula och dåliga sits+hand på bilderna, men till mitt försvar så var det över ett år sedan och jag var inte beredd på bus!


Bara så ni vet, Selmutt-Lillplutt är bäääästast!:) Min lilla grädd Semla<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0