ha den äran jenny!

Du är ett fantastisk kompis som jag har fått lära känna i snart tre år nu och jag är jätteglad att jag fått göra det. Du får mig att skratta och man har jämt kul när du är i närheten. Du är otroligt snäll och hjälpsam och med en klockren personlighet. Du är grymtduktig på att rida, fotografera och mycket, mycket mer! Du är en vän jag hoppas på att få behålla livet ut <3 Ett stort, stort, stort, GRATTIS till JENNY som fyller år idag! :D Hoppas du haft en superduper, toppendag och att du har firats ordentligt ;) <3

Härmar Felicia lite med hästblid och allt, heheh :)

Jenny och Chanel i höstas <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

aw, detsamma julia, du är bäst!

TACK! <3

2011-02-21 @ 22:36:58
Postat av: Sara

Hej Tjejor!

Hittade eran blogg genom Slugos bilddagbok, jag har nämligen varit på Gunnorp samtidigt som henne ett par gånger. :) När jag sitter och läser här längtar jag MASSOR tillbaka till somrarna med ridläger, men tyvärr har jag blivit lite för gammal för att åka.. :/

Men anledningen att jag skriver är hästen på bilden, Chanel. För jag tror nämligen att hon står på min ridskola nu!!

Ni kan gå in på den här länken och kolla om ni tror det är samma häst:



http://www6.idrottonline.se/MotalaRF-Ridsport/Hastar/Ridskolehastar/



Vad kul om det är samma! :D

2011-04-06 @ 15:21:02
URL: http://helgur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0