gymnasiesnurrig

Var nyss inne och tittade lite på gymnasium (för seg som jag är har jag inte riktigt bestämmt mig än, heheh). Klickade mig fram till en riktigt bra sida på gymnasie antagningens sida där man kunde se en del fakta så som behörigheten bland lärare och så.. Men sen så tappade jag bort mig och hittade inte tillbaka, hahah :( Nej, men jag känner att jag verkligen måste ta tag i det här då det är mindre än en vecka kvar tills min ansökan ska vara inlämnad! Så som det ser ut nu dock vill jag nog gå samhällsvetenskap med inriktning beteendevetenskap :) Tycker det verkar som ett passande program som ger mig en bra grund att läsa vidare på och med intressanta kurser. Har ni något tips på någon särskild skola så kommenter gärna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0